خدابنده بیان داشت:کارکنان در هر سازمان به سه دسته ناراضی، راضی و کارکنان با احساس تعلق به سیستم دستهبندی میشوند که بی شک سازمانها برای پیشرفت و افزایش کیفیت به نیروهای عاشق و با احساس تعلق به مجموعه نیاز دارند و احتمالاً احساس ما این خواهد بود که مسائل مادی بیشترین نقش را در افزایش انگیزه کارکنان دارد، اما بر اساس مطالعات انجام شده در ۱۴۰ کشور دنیا عواملی چون اعتماد به نفس کارکنان، افتخار به عضویت در مجموعه، حس لذت از کار و... بیشترین نقش را در این فرایند ایفا مینماید.
وی گفت: برای اینکه کارمندان را به سمت خودانگیختگی پیش ببریم، باید برای کار آنها ارزش قائل باشیم؛ چرا که هر کس در جایگاه خود مهمترین نقش را در مجموعه دارد.
منبع: روزنامه قدس
انتهای پیام/
نظر شما